g r a t t i s p å n a m n s d a g e n m a m m a



Inte många dagar kvar, imorgon sätts betygen och jag vet inte ett enda.
Har antagligen sänkt mig i alltför mycket. Buhu :( får väl kolla upp
några innan jag får de så det inte blir en alltför stor chock, haha. För
Fiona, vad händer med Linnea om hon blir missnöjd? Heh :$

Skoldagen sög. Två av mina änglar var inte där men jag klarade mig
tack vare Liwisen. <3 Mårten tog våra mobiler på musiken och Oliwia
började gråta, hahahah snacka om beroende. Det gjorde inte ens jag.

Vi gjorde detdär oförberedda matteprovet med och efter att ha konfererat
lite med Frida har jag nog kommit fram till att det nog gick ganska bra.
Snälla MVG, ligg i mitt betyg så är du söt. Tack.

Var med Frida sen och vi stack till väla, lite sådär spontant. Hade ju inget
att göra så varför inte? Rätt mys faktiskt, sen missade vi typ 5449 bussar
så kom hem för en timme sen kanske.

Ikväll måste jag packa, kommer va borta PRICK hela helgen. Stackars
mamma, haha för pappa och Albin är i Sälen och jag ska först till gh, sen
till Frida, sen till gh, sen till Sandra och sen till gh och seeen hem. Ni som
fortfarande inte har fattat det, gh är mitt andra hem, för jag ska liksom dit
mellan allt och aldrig hem. Så jag sticker alltså imorgon klockan 08.37, sen
hinner jag hem snabbt innan gh, typ två timmar kanske om man har tur
och sen åker jag vid tre och sen är jag hemma igen söndag klockan 13.20
på ungefären.

Puss på alla fina. Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Fiona

HAHAHA jo det vet vi vad som händer!!!!<33

2009-12-14 @ 20:29:08
URL: http://fionaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0