semla.

eva var här för att hämta en bok innan, och så praoar ju frida på fahlmans och idag hade hon gjort semlor eftersom det är fettodagen. så fick vi ;D så nu har jag precis krängt en semla, mumma på det! jag älskar allvarligt talat dom. & jag skojar inte! haha, jag vet att jag är  tjock men det tar vi itu med en annan dag. tillexempel genom att... hmm, typ börjar gå promenader? no way! börja på en till sport? mja, möjligtvis. men vad skulle det va? och dessutom så måste jag ha tid till skolan och sånt oxå. men fettodan förresten, borde man inte få äta all fettomat idag. aså jag vet att det egentligen heter fettisdagen och det är ju nästan samma sak + att man blir fetto av för många semlor. jag har ätit många. för många. alldeles för många till och med. så tekniskt sätt får jag äta typ andra tjockissaker idag oxå, förutom godis såklart. hoppas alla tycker jag är duktig, har inte ätit en enda godisbit sen nyår. men jag vill ha mina pengar nunu!! ååh, om jag hade haft dom skulle jag köpt en massa fina kläder. vill nån till stan eller väla med mig förresten? jag är shoppingsugen, det var längesen faktiskt... aja, puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0