längtan.


julle!! :D <3

Framtidspiloterna är igång! Men jag fattar inte meningen? Varför vill ett företag ta på sig värsta stora saken genom att samarbeta med ungdomar där många av dem är helt tröga och oengagerade. Det tar en massa tid för dem, tid som vissa företag som är med inte verkar ha. Så jag fattar inte poängen av att vara med då? Aja, det är rätt kul iaf. Eget ansvar hela tiden och igår var vi och snackade med Hans som har företaget minibussen (Y) men han var riktigt kul, lite yr & så. ;) hela veckan blir nog ganska skön men det blir antagligen som vanligt att man får mycket att göra på fredag. Inga läxor iallafall, bara ifall man inte hinner i skolan får man väl göra lite hemma.

Ikväll blir det fysträning och idag ska jag inte missa det. Ska faktiskt bli megaskönt, har inte varit där på ett tag nu och jag vill köra en massa styrka och känna mig duktig. Fast kanske blir nåt avsnitt Greys först.

i love you too. soonish. :D

Kommentarer
Postat av: julia

olle :D <3

2009-10-13 @ 19:48:07
URL: http://julliiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0