:)




Dessa bilderna + 78 till ligger snart i min brevlåda hoppas jag :D sen nån dag när jag orkar ska jag köpa en stor ram och göra ett kollage som jag ska ha på den vita väggen till höger när man kommer in i mitt rum, typ inne i hörnet nästan fast inte riktigt :) fint blir det nog, med tanke på att alla mina kompisar är fina.

Sen har jag lite svårt att bestämma mig för vilken av dessa två bilderna här nedanför som är mest mig. Det ser nästan ut som olika personer tycker jag, fast dom är tagna typ dagarna efter varandra. Dock så är jag osminkad på den ena. Men endå.

 eller  ?


Kommentarer
Postat av: hej

Jag tycker du var sötare på den andra!:)

2009-09-08 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0