this time baby



Döööör lite på idrottsprovet, så fort man försöker plugga så måste man
lägga ner igen så tråkigt och onödigt det är. Inte ens idrott ju! Känner
att jag nog måste plugga det med någon annan som är i ungefär samma
situation som jag själv. (Vill Fiona börja med studtisdagar eller Fay med
studtorsdagar kanske?)

Förresten är min rygg sådär sex grader sne så jag ska till någon skol-
läkare, jag var då hos skolsystern och vägde och mätte mig och sånt,
166 cm lång är man och längre blir det nog inte. Vikten har ökat några
kilo på några månader. HEJ BENMUSKLER. Haha. Not.

Jag dör lite till på allt plugg och imorgon är det nationella i matte, del c.
Då dör jag nog ännu lite mer. Äh nu ska jag sluta klaga och läsa i min
Knutby-bok istället, och sen ska pappa hyra filmen till mig. Latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0