i wanna be a star



Sitter i skolan med Anna, vi börjar klockan tio och jag har varit här sen
åtta, kuuuul. Iallafall så har jag kollat min rygg och den är ungefär 4,5
grader sne men det gör inte så mycket tydligen, och mitt vänstra ben är
0,5 cm längre än det högra fast det var heller tydligen inget man skulle
göra något åt sa han.

Snart kommer Faysi och Olibiwia och ska göra det nationella. Och Anna
är ganska dum men jag ska försöka överleva endå, och vet ni, idag gick
jag upp typ halv sju ;o har jag ALDRIG gjort innan tror jag för att bara gå
till skolan. Längtar redan tills skolan slutar för jag har inte varit hemma
hos favoritisarna på gaaalet länge :( det regnar som bara den, ogillas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0