a picture of the perfect place



Är mitt uppe i värsta storstädningen, puuh. Skönt att få lite ordning igen
efter att ha levt i tredje världskriget några veckor. Dagen har varit ganska
mycket bättre än gårdagen och det känns skönt, skolan är litegranna dö
igen även fast typ allt skulle vara klart innan Polen men idag är det precis
två veckor till betygen sätts och kvar har vi:

- Cook along onsdag v.21 (imorgon)
- Franskaarbete inlämnat fredag v.21
- Idrottslektion tisdag v.22
- HK prov onsdag v.22
- Bildtext och bild inlämnat torsdag v.22
- Presentera teknikarbetet muntligt torsdag v.22
- Teknikarbete inlämnat fredag v.22
- Franskaredovisning någon gång
- Nationella i franska läs, hör, tal, skrift


Det var allt, hoppas jag... Känns rätt jobbigt faktiskt, sista veckorna i nian
och allt ju. Precis tre veckor till skolavslutning och det är helt galet ju.

Dagen efter skolan spenderades med Frida, plugg och ungefär tjugo kilo
pastasallad hehe det var ganska fint det.

Fick förresten lite resultat idag på lite NO skit, nationella fick jag VG på och
jag svimmade nästan, haha jag trodde på allvar att jag skulle få mitt första
IG på det men icke. Evolutionen fick jag MVG på och det var rätt bra det
med men han vägrar höja mig, aja, får väl leva med det. Sen idrottsprovet
(som jag också trodde jag skulle få IG på) var alla i klassen minst godkända
så det var ju bra det men vi har inte fått reda på våra egna resultat.

Ikväll kommer kläderna från Polen och lite annat smått och gott, men först
ska jag ta och städa klart! Puss.

utan dig vid min sida, även om det bara är för en dag, är jag så lost. jag är
ingenting utan dig och nu ska allt skit fan vara över.

Kommentarer
Postat av: sandra

nu har tredje världskriget flyttat hem till mig ! ;)<3

2010-05-26 @ 13:11:29
URL: http://sijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0