all your problems are back to stay


thaithaithai, lilla svenska skolan koh lanta

Vågar inte läsa igenom arbetet en gång till. Nu ska det bara skrivas ut,
häftas ihop och stoppas ner i väskan. Jag kom på att imorgon får vi reda
på betyget på mitt hem, funderar på om jag borde vara rädd och kommer
inte på något vettigt svar.

Fattar inte att det snart är långhelg, hoho skönt. Haha förresten jag är lite
konstig ibland, igår fick jag världens feta ångest för att jag inte gick ut och
fotade himlen efter träningen och jag går fortfarande runt och tänker på
det, men den var ju så fin... Fin färg och massa fina moln... Antar att jag
får ha ångest för det ett tag till för det är inte alls lika fint idag :(

Kommentarer
Postat av: Louise

Saknasaknasakna. Min kompis ska till Koh Lanta i höst jag är så avundsjuk. -.-

2010-05-13 @ 16:14:34
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0