don't let me go



Gårdagen med bästa var jättekul! Love u :* vi typ tog det galet lugnt på
dagen, Julia låg i soffan, Frida på mage på golvet och jag på rygg med
huvudet på Fridas rygg, haha. Och vi läste tidningar, satt vid datorn och
spelade mobil under den tiden ;) sen på kvällen blev det Avatar och jag
lyckades hålla mig vaken denna gången, ååååh jag vill ha en na'vi bebis!
Hahahah.

Upp megatidigt idag och åkte in till uppvisningen, var där fem timmar
innan och sen tog själva uppvisningen bara lite längre än en timme, hah
ganska onödigt men det var skojs. Gick dock dåligt för mig men mina små
är så galet söta och duktiga, åh. Ikväll kommer Frida och Julia och dom
hit och äter.

Morgondagen bjuder också på en massa fina grejer, Laserdome med Linn
och hennes familj på förmiddagen, träning 13-16 och sen ska jag leka med
Vevve och kanske Hultberg också :D

Tänkte packa lite till Polen men funderar på att sova någon timme först...
Hajpuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0