everybody knows



1. loffestyle of today; bruna tights, brunt linne, klasströja & tjockisstrumpor
2. kjol som fick följa med mig hem efter en impulsrunda till stan på lunchen


Som ni antagligen ser på mina kläder så mår jag inte så värst bra idag, till
och med så dåligt att jag däckade två timmar i soffan framför Greveholm
när jag kom hem från skolan :/ efter det har jag städat lite och ätit lite och
idag har jag bestämt mig för att inte plugga ett skit, eller kanske bara liiite.
Imorgon är det Heden med skolan (=friidrottsdag) och jag ska inte dit så jag
får en hel pluggdag då vilket är ganska mycket tummen upp. Det är redan
torsdag om någon har missat det och denna veckan har verkligen sprungit
iväg. Polen kommer bara närmre och närmre, mhm. Och spotify funkar inte
så jag är lite deprimerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0