for one last dance


random, älskar min jacka heheh

Ska vi se om vi kan få allt i ordning nu.. Haha igår gick jag och Vera
till Puma på en halvtimme, köpte ett par skor, en tjocktröja, två väskor
och tre linnen (fast linnena får jag imorn). Sen GH, duktiga boys och sen
egen träning, gick helt okej för mig. Sen sov Klara och Julia här, vi hade
sjukt roligt! Tack för kvällen, älskar er :D sen upp och träning imorse, en
ganska dålig träning på trampett men ganska bra på tumbling, och sen
ganska mycket orättvisa också. Idag har Molly och familj varit här och
ätit också och jag och Mobbelobbe pluggade litta duktigt. Så jag är expert
hosthosthost på evolutionen nu, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0