how do you sleep at night?



Nu har jag skövlat ner en halv regnskog men examensarbetet är iallafall
utskrivet i två exemplar som nu befinner sig i min väska för att lämnas
in senast 10.30 i Camillas fack imorgon. En liten fundering bara, hur ska
två klassers arbeten få plats i facket när en persons arbeten tillsammans
är 30 sidor? 30 sidor gånger 43 elever kanske, det blir 1290 papper och
det får verkligen inte plats i facket det kan jag lova.

Imorgon ska jag vara på PS1 vid åtta, så tidigt har jag aldrig i hela mitt
liv varit på skolan tror jag, har aldrig börjat åtta på PS förutom i sjuan
men då hade vi idrott första. Jag är iallafall trött nu så det lär snart bli en
dejt med duschen och sen hopp i säng. Ingen uppdatering förrens tidigast
torsdag kväll då eftersom det blir en heldag med bästa systrarna imorgon.

jag lovar att jag hade gjort precis vad som helst för att du skulle få det bra
igen, det gör verkligen ont att veta hur du har det hjärtat. ♥

Kommentarer
Postat av: faaay

MEN LINNEA, inte skövla regnskog!!

du anar inte vad det har för följder :( <3

2010-05-11 @ 22:33:18
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0