it starts in my toes



två till discobilder,
1. linnea, fay & fiona på händer
2. alice, elin, oliwia, linnea, fay & fiona. ÄLSKAR ER <3

Alices converse på andra bilden, mmmmums på dem, och hennes uggs,
massa mums på dem också, jag är lite avundsjuk faktiskt! Annars gick
träningen finfint, ändrade lite smått och det blev ganska svårt att dansa
spegelvänt men det gick minsann det också, kommer säkert bli toppen!

Vi bestämde matta/hopp låtar till USM i lördags också förresten, jag är
så gladgladglad för våra så det är inte sant.
Matta: Stereo love
Hopp: Forca

Bara två till dagar i skolan och sen långhelg, och efter det är det POLEN :D
Långhelgen kommer att bjuda på övernattning hos favoritsystrarna onsdag
till torsdag, uppvisning på torsdag, gustaf på fredag, sen träningar osv, det
kommer bli galet bra. Och Polen, jag längtar bara mer och mer, borde snart
börja packa! Love it. Nu är det snart sovtime, imorgon väntar en lång dag
eftersom examensarbetet ska in på onsdag, även om jag är nästintill klar,
det är bara lite smått som ska fixas, så kommer det bli att man får sitta uppe
som alltid hehe. Godnatt alla fina. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0