it's been a long long time


bild sen ps discot i höstas, lallice & fii!

Jag glömde om att berätta igår ju, jävla nöt. Iallfall, jag stack till Alice,
vi stack till Oliwia där vi tre + Fay Fiona Elin fixade oss och åt pizza, vi
fick panik typ en kvart innan bussen gick men vi hann iallafall och vi tog
några bilder där vi satt på gatan hehe. Mina ögon började rinna då och
sen rann dom typ konstant hela kvällen och det sved som satan så det
bara rann mer och mer och alla undrade varför jag grät, haha say hello
till ett liv med pollenallergi bara. Dom hade failat lite så det slutade halv
tolv men det var himla skoj och nästan som ett helt träningspass fast det
var galet dålig musik. Jag har ont som fan i mina tår idag också, bilder
kommer så fort Fay skickar :) tack för en fin kväll Alice, Fay, Fiona,
Oliwia, Elin, Anna, Klara och alla andra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0