let me think about it


i uppsala i somras

Hann aldrig uppdatera igår eftersom kvällen spenderades i telefon med
Vevve, jättemysigt att prata så länge i telefon, synd att man inte gör det
oftare. Idagens har det varit två prov, engelskan som kändes bättre än
jag trodde och ett muntligt nationellt prov i matte som antagligen gick...
Ja, rätt dåligt. Ähvafan, orkar inte bry mig. Nu sitter jag och skriver på
examensarbetet som jag alltid gör på min lediga tid, megakul...

Nedräkning:
Vårt sista PS-disco - imorgon
Extraträning - fyra dagar
Minilov - nio dagar
Polen - tretton dagar
SM - arton dagar
USM - trettio dagar
Avslutningsmiddag - fyrtio dagar
Skolavslutning - fyrtioen dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0