over the world


snodde bilden av fay, innan discot. fler kommer.

Hehe typ tre/fyra av tjejerna körde rondat flickis direkt, lite skryt på det
ja :D så duktiga dom har blivit, sjuuukt kul! Det är alltid så roligt att ha
dem för man märker hela tiden hur de utvecklas hela tiden och stämningen
i den truppen är så bra, alla är med alla osv. MINIORER LILA! <3

Mentala träningen var sjukt kul, vi skulle kasta leksaker och vår grupp,
det var jag, Ebba, Emma, Alle och Filippa, vi hade galet roligt. Skrattade
ungefär hela tiden. Sen efteråt flummade jag och Vevve en massa och
hon låste ute mig ;o så en liten kille fick komma och öppna, haha så sjukt
kul, jag dör lite.

Nu är jag tröttelitrött igen vilket är sjukt. Äh ska sova om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0