standing in the shadows



Kvällen igår spenderades hemma hos Hultberg med henne och Vevve,
väldigt mysigt. Vi tittade på Alvin och gänget två, skrattade en massa,
bråkade lite och snackade väldigt mycket med.

Imorse hämtade pappa mig där, vi hämtade Gustaf, åkte till Ängelholm
och kollade j-cupen och träffade Shiralee, Kristina, Sara, Sofia osv. När
tävlingen var slut åkte vi hit och nu har han precis åkt. Ikväll ska jag ta
tag i packandet på riktigt, har inte kommit speciellt långt med det ännu
även fast jag har sagt att jag ska göra det typ hur länge som helst...
Aja, sista sekunden är bra grejer (Y) känns förresten som söndag idag
igen men nu har det iallafall blivit lördag vilket betyder träning imorgon,
det gillar vi :D

det man inte vet lider man inte av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0