we are hiding in a safer place



Då ska jag berätta om hela min helg som har varit sjukt bra. Tack för
allt alla som har gjort den så himla bra!

Fredag: Efter skolan åkte jag till Guzze, inte så länge dock eftersom han
skulle till gh och blablabla. Så då stack jag till Alice, (ni ska se hennes
uggs, mhm ögongodis) och vi åt och fixade oss. Sen åkte vi till Johan, typ
där var då Johan, Elin, Fay, Fiona och Astrid. Sen gick vi ut och när vi kom
in igen hade det tillkommit en del. Så var vi där ett tag, mys, sen åkte jag
och Alice hem till henne och sov där. Väldigt fin Valborg iaf.

Lördag: Vaknade halv åtta, stack till RM och kollade på Tävling som tyvärr
missade finalen med typ tre placeringar. Men 13 av 46 lag är ju grymt, och
dessutom kvalets högsta tumblingpoäng, riktigt duktiga! Lapplisa med Julia
i pool 2, innan dess skulle vi samlas hos Alice tränare och jag stod med
dom som hade tävlat och snackade en massa och Alice bara: OLLE! Dom
ropar på dig i högtalarna! Och det var typ femte gången fick jag reda på
sen, pinsamt värre. Aja. Efter pool 2 skulle jag, Madicken, Julia och Klara
sticka och äta och hyra film, vi körde med öppen baklucka på bilen eftersom
Madicken hade varit lite klumpig, hahahaha grymt kul. Och typ precis när vi
kom tillbaka så kollade vi när Per skulle flytta in bordet till dom som körde
så var mattan viken så gick han bak och ramlade rakt bak på rumpan, det
var också sjukt roligt, jag skrattade så mycket att jag inte kunde stå upp.
Sen pratade vi oss igenom 1,5 kval och helt plötsligt hade vi varit där i tio
timmar så då åkte vi hem, Frida sov här och det var alldeles för länge sen.

Söndag: Upp halv åtta idag igen, lapplisa med massa folk och sen fick vi
städa och jag fick lite panik när alla bara stack och vi var tre stycken som
var kvar när alla andra hade smitit, kul ju -.- nu är jag iaf hemma, massa
plugg står på schemat... Förresten, vi fick finfina GF Fram tröjor :)

Kommentarer
Postat av: Oliwia

jag då! :(<3

2010-05-02 @ 14:32:19
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0