we are the world



HAHAHAHAHAHAHAHA jag är på Johans inloggning på datorn
och kolla vad jag hittar, denna bilden!!! ;O hahahaha jag dör
litegrann.

Annars har Fay ungefär rivit ner hela sin plats och Fiona har
skrivit smarta saker på NO-provet, Johan har en söt relation
med Erika Dahlberg eller vad hon heter... Haha en ganska kul
dag faktiskt, vi har dubbelsvenska och jag är ju klar så har typ
nada att göra, rätt nice fast ska ha handledningstid snart mhm.
Sen hur det gick på provet för mig har jag ingen aning om, det
enda jag vet är att jag satt kvar sist, tror nog att det var första
gången det hände faktiskt.

Fay säger att jag ska skriva också att Johan sprutar ner henne
med rengöringsmedel så nu tycker vi synd om henne på tre. Ett,
två, tre, AAAAW! STOPP! Nu får vi inte tycka synd längre. Haha
nolife Linnea.

Johan säger att jag ska skriva Fanny istället för Fay. Så okej, jag
har Fanny och Oliwia bredvid mig ;) hehe. Äh nu orkar jag inte
skriva mer. Puss och kram från Fanny Sofia Helene Stensson.

Kommentarer
Postat av: faaay

hahaha, pallar inte bilden :p

älskar dig linneisen och inte fannnyyyy och ni kunde tyckt synd om mig längre! :) <3

2010-05-10 @ 16:39:23
URL: http://fa
Postat av: faay

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA vafan är detta för inlägg x)????

2010-12-18 @ 09:38:04
URL: http://fa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0