what the hell is going on?



Jag är hemma, alla andra är på Heden och jag är glad att jag inte är det
för det är bara segt och onödigt. Jag har varit med där 1 av 3 gånger,
haha det håller ju inte. Aja.

To do today:
- Städa klart mitt rum
- Skriva klart examensarbetet
- Plugga på evolutionen
- Planera morgondagen med Julia
- GH

Sen är jag himla sugen på godis så det får nog bli en runda om hemma-
kväll också, busigt värre. Spotify funkar fortfarande inte så jag har snott
pappas inloggning. Nu lyssnar jag på Hide and seek och jag hade glömt
hur mycket jag älskar den låten.

Sen kom jag att tänka på några saker från förra våren, och så fick jag
upp precis den dagen i huvudet och det var fint, en sak som nu är världens
självklaraste sak men som då var helt speciellt. Ribban cup/Grytan dagen.
du betyder obeskrivligt mycket för mig, riktigt jävla underbar hjärtat. en vän
som du borde alla få chansen att uppleva. du är min ängel, mitt allt. du gör
mig så glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0