FRYSER

(bild i repris från australien)
Hallå. Sitter i istiden, aka ett grupprum i skolan. Det är SÅ JÄVLA KALLT så vi vet knappt var vi ska bli av. Innan satt jag och jobbade med mössa och vantar och tror att jag får gå och hämta det snart igen för det är helt sick alltså. Inte najs alls. Har åtminstonde börjat skriva lite smått på mitt konfliktarbete, inte speciellt långt men börjat komma igång liksom och det känns riktigt skönt faktiskt. Känner dock att jag behöver utöka min frågeställning lite men jaaa ni är nog intresserade av det. Nej så nu slutar jag skriva för att inte tråka ut er alldeles för mycket och gör lite nytta istället.

Kommentarer
Postat av: M*

Hoppas du får en fin dag!

2011-09-15 @ 15:26:30
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0