GYMNASTIKENS HUS


(elin, en av mina kära wordfeud vänner! AS gammal bild.)

Alltså detta wordfeud alltså, BEROENDEFRAMKALLANDE HEJ! Dock är jag nog inte den enda, såg i tidningen att det är det mest nedladdade spelet både på app store och android market så jaaa. Kul är det iallafall, och igår (typ kl två inatt) så tro det eller ej, men jag och Gustaf plockade fram riktiga alfapet, ett sällskapsspel(!?!) och satt och spelade det mitt i natten. Dock är jag tillsammans med fuskarN nummer ett så det gick sämst. Träningen idag var jooobbbig och jag är helt slut i kropp och knopp, ska bege mig mot sägen typ NU. Har förresten varit hos mormor och fikat och kollat i fotoalbum och så nu ikväll, mys! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0