RESTEN FRÅN ELF

Har nu hunnit testa allt av sminket från elf och tänkte skriva lite om vad jag tycker om resten också :)


Metal madness - nagellacket, jag trodde att det skulle vara silvrigt för på bilden tycker jag att det ser ut så? Iallafall så är det typ mörkgrått med silvrigt glitter i, men det är fint trots att det inte riktigt såg ut som att jag hade tänkt mig. Behövde bara måla två gånger med detta för att det skulle täcka helt, toppen (jag gör det med alla nagellack, även typ sånna wondernail eller vad dom heter). Målade på det idag så får hoppas att det håller länge också, kan säga att det guldiga höll fram tills igår när jag pillade av det och det målade jag i tisdags.



Denna lilla ögonskullegrejen kostade också precis som det mesta andra bara 15 kr! Har invigt även denna idag och ja, fina färger! Bilden är dock sämst för den "vita" är typ lite beige och jätteglansig och den där andra är brun/guldig och glansig så den är mycket finare i verkligheten.



Täckstiftet som jag nu har två av eftersom vi fick för mycket av tre grejer, tack tack! Denna är väl dock lite sådär, täcker inte helt bra men om man inte har sjukt mycket problem med finnar och grejer så funkar den. Jag själv brukar bara ha lite små prickar i pannan typ och får någon äcklig finne då och då, så den är ok för mig. Vid stor och äcklig finne kommer jag nog dock använda ett annat täckstift.



Denna färgen ser så himla awesome ut på denna bilden men så bara är den typ sjukt röd i verkligheten? Så ja färgerna på bilderna på hemsidan stämmer inte riktigt, den färgen som jag köpte heter rose och den Vera köpte heter coral, Veras var i färgen dock nästan mer som ett puder typ och mitt var riktigt rött/rosa, så är trots allt glad att jag tog detta. Tar man bara lagom mycket blir det jättebra och själva burken är helt fin, haha!

Ögonskuggeborsten orkar jag inte lägga in bild på, och det finns inte så mycket att säga om den. Mjuk och skön och den verkar bra, tappar inte en massa hår som min gamla så jag byter ut den nu japp!

Det var allt för denna beställningen, jag hoppas att vi beställer snart igen *HOST VERA HOST*, för jag vill ha fler lipbalms och nagellack och lite andra småsaker! :)

Kommentarer
Postat av: Sadia

fint nagellack :)

2011-09-29 @ 17:46:02
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0