13.23

Nu har jag precis mellanlandat här innan jag ska sticka iväg igen.

Bowlade innan, gick ju bra... Hrm... Jag brukar faktiskt va lite bättre än såhär, det var längesen jag bowlade (nej det var det inte ens) och jag, Vera och Agnes flummade mest och bytte namn på varandra. Haha. Älskar er kusiinisarna <3 Jag vet faktiskt inte vem som vann av oss tre men totalt var det ju lätt morfar, as usual.

Snart ska jag ner på stan igen, först ta spruta och sen träffa bästiis :*

GLAD PÅSK ALLIHOPAN :D puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: vera

hahahah, han vinner alltid?

slår inte våra jättetalanger honom? :)

jag tror jag vann av oss... LÄTT :D

älskar dig bästa!<3

2009-04-14 @ 17:09:18
URL: http://veiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0