16.16, puss!

Skola; Matte, NO, Svenska, SO. Första halvan tråkig, andra halvan rolig. Hade en jättekul diskussion om vilka som räknades som svenskar på svenskan (logiskt?) sen tjockade jag till det med en glass på McDonads, fett längesen faktiskt och det var gooott. På SO:n hade vi lästimme och jag läste ut Resan som började med ett slut. Sådär får man väl kalla den. Efter skolan blev det en snabb runda på stan med Fiona innan jag åkte hem och satte mig vid datorn, av en anledning idag faktiskt, skivomslaget ska vara inlämnat imorgon + att vi har engelskaglosor. Skivomslaget klart förutom en liten detalj :) nu ska jag börja på engelskan, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0