årets första..

...rondat flickis, hjulning bomflickis på gräset och grillning idag!

Idag blev verkligen än toppendag och än är dagen inte slut ;D Träningen imorse gick hur bra som helst, vi har kommit på en ny cool hemlis :D Efter träningen åkte jag och pappa ner på stan, drällde runt lite och åt lunch på K&co. Gott gott, panini med salami och creme cheese. Vi hämtade Albin och Herman på Gec vid två, sen åkte vi hem och jag gick ut och la mig i solen! Ack, så skönt! Nu känns det inte som att bara våren är här utan sommaren oxå :D Jag låg stilla i solen en halvtimme, sen har jag hoppat på studsmattan två timmar, passat Albin på olika grejer, kört håsan och sånt. Lite färg har den tjocka bleka kroppen fått iochmed jag hoppade i sporttop och shorts ;D Nu har vi precis ätit grillad kyckling och sallad, muuums!

Har tyvärr inte kunnat träffa Lydia idag, men jag har fått reda på att hela hennes familj är här och imorgon ska jag träffa dem :) Imorgon åker hennes familj hem men hon stannar ända till torsdag vilket är trevliiigt. puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0