från gamla filmer till brutna nyckelben.

japp, hemma igen då. igårkväll kollade vi på titanic, house och väldigt gamla filmer från när vi var små. haha, så sjukt roligt det är. alla våra uppträdanden och sånt, vi var helt störda. och tyckte att vi sjöng bra, det kan diskuteras.. hrm... aja, men idag har vi varit duktiga och cyklat till väla. köpte en söt klänning på gina och lite öronhängen. på vägen hem åt vi på burger king och så kom chicken in, jag var helt osminkad, lagom trevligt... värre saker har hänt, men men... sen har jag legat ute i solen i bara kortkorta shorts och bikiniöverdel, ååh, sommar snart! nu fick jag precis reda på att min kära mormor har varit så duktig att hon har lyckats bryta nyckelbenet, stackaren. :/ ska iväg och passa nikolaus och tim strax, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0