godnatt.

Riktigt mys hos Frida igår & idag! Först när jag kom dit så åkte vi nånstans och gick ut med nårra hundar. Den ena va lite läskig :O men dom andra va söta :) Sen kom vi hem, spelade kubb och sånt :) sen kom Klara, och de kollade på OTH och jag typ satt och smsade med Julia och Sandra. Sen skulle vi äta, jättegott! Och sen ännu mera kubb och Guldkompassen på tv. Vid det laget var jag så trött att jag knappt ens svarade på när Frida pratade med mig... Sen gick vi och la oss tiidigt, men mysmys ;*

Vaknade av att Frida var uppe innan 10 :O Åt frukost och sånt, sen stack vi till Väla :) Gick runt massa och sen inne på Gina provade vi maassa flippkläder men lite normalt oxå ;) jag köpte ett vitt linne och två typ tröjor :) very nice :D

Kom precis hem från träningen, gick la bra förutom att vi har damp på Emilia.
puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0