kommer inte på någon passande rubrik.

Nu har jag varit duktig och gjort flera uppgifter matte, kan all franskan och renskrivit mina anteckningar från moskén! Duktig Linnea som har pluggat fast det är lördag och det suger.

Jag har fortfarande inte bestämt mig om klänningen jag har köpt som jag kanske ska ha på skolavslutningen, den är aprikos och jag vill egentligen ha den i en annan färg men eftersom den inte finns på Ginas hemsida så vet jag ju inte vilka färger den finns i och jag hittar inte den på stan. Vilket problem alltså. Hahah, rätt patetiskt egentligen. Om de som har sett den har en åsikt så får nu ju gärna kommentera och säga vad ni tycker.

Nu kommer snart våra gäster och innan fick jag reda på att Fiona inte kommer ikväll, tråkigt :/ Men men, vi träffas ju imorgon så det är lugnt :) Det luktar riktigt gott faktiskt, thaigryta typ.

Studsmattan ser frestande ut men jag orkar inte hoppa, man blir så varm och håret blir så trassligt... :P Jag har redan duschat och tvättat håret en gång idag så jag orkar inte göra det en gång till, plus att de kmr om sådär en halvtimme kanske och mysigt att va helt äcklig när de kommer... Nej tack!

Har jag förresten sagt att jag inte har nån foundation eller något puder idag? Ni var nog såå intresserade av att veta, fast jag tog lite solpuder. Om ni undrade lixom ;) Nu ska jag sluta babbla och sätta datorn på vänteläge, ha en bra kväll! :) puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0