lov är skönt.

Hejsan på er!

Dålig uppdatering för tillfället, får väl skylla på att det är lov (a)

Gårdagen då; Vaknade och fixade till mig och sånt, sen åkte jag ner till stan för att träffa Sandra. Gick runt lite, köpte bara två nagellack. Sen åt vi kebab och efter det fikade vi på ebbas, vi är bra på det. Typ sen vet jag knappt vad vi gjorde, men eftersom vi var på stan från halv tolv till halv fyra måste vi ha gjort något. Justde! Vi satt i sånna sköna vilostolar på Gröningen och snackade en stund, myyys :* Halv fyra åkte jag upp till GH för att träna killarna och träna själv. Vi kom fram till att det inte blir volter på trekampen.. :/ men aja, Fay kom och kollade på oss och det gick faktiskt rättså bra, var lite död bara. Efter träningen åkte Fay med hem hit och vi hade kuligt hela kvällen och somnade inte förrän vid halv tre. Tack för kvällen Fay, haha. :) <3

Idag väckte mamma oss vid halv elva, vi åt frukost och sminkade oss och sånt, sen skulle Fay åka till GH och träna. Frida kom hit och vi har sjungit singstar och sånt, trevligt. Nu är klockan kvart i fem och jag har nästan precis klätt på mig :p Det såg nog lite kul ut att jag gick runt i pyamas fast sminkad... Hahha, aja, nu ska vi sticka hem till Frida sen ska jag sova där, har mobilen med mig om det är något :) puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0