mycket på en gång

Jag sitter vid köksbordet men mamma och pappa har Singing bee på därinne och det är ju riktigt sjuukt hur dåliga de är! Typ rättsåbra hyfsade låtar och dom kan ingenting, man bara vafaan....

Har jag ens förresten berättat att vi har målat om i köket? Det blev faktiskt rätt snyggt, jätteljusgrönt över hela och sen en mörkgrön typ inte riktigt hela väggen och mellangrön där i det gattet under trappan... Ni fattar nog inte men ni får komma hit och titta, förbättring enligt mig iallafall! Sen hallen oxå, där är det grått och vitt, fint :) På måndag ska de måla mitt fläckiga tak och sen är det klart! :)

Oj herregud, klockan är bara 21.54 men jag är redan riiktigt trött! Blir nog en tidig kväll och en lång sovmorgon imorron! Ska bli riktigt skönt, känns som att det behövs! Längesen var det nog oxå!

Ska jag berätta om dagen oxå förresten? Det har inte hänt något speciellt, skola och sen stan lite (eller rättare sagt McDonalds) med Alice :)<3 Sen upp till GH och träna Turkos, dom var duuktiga! Bara 15 dagar till deras träning, herregud vad tiden bara går! Sen hem och äta mumseli kycklingpaj och nu har jag suttit här ett tag, ovanligt va? ;)

I helgen händer det väl inte övermycket, imorgon kommer Anja med familj på kvällen och Fiona kanske sover här, hon har inte svarat på sms den taskisen :( Hon lovade faktiskt! På söndag blir det träning och killarna, sen blir de hemlis (a) hahah nej, ni får veta sen :) Det e inte ens nåt kul :P Och sen måste jag plugga och städa mitt rum! :(

puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0