mysig skärtorsdag.

Lov är skönt! Och det bästa är att man hinner med så mycket!

Som ni vet åkte jag ner till stan vid två och sen tog jag sprutan lite efter 20 i 3 eftersom de var försenade. Det gjorde lite ont men inte så farligt, jag är väldigt van vid sprutor nu för tiden efter Thailand. Japp, sen gick jag och min halvhalta mormor och fikade på Ebbas, kladdkaka med grädde är mumseli! Sen gick vi en lång runda på Lagerhaus och kommenterade det mesta ;) och sen in på Kicks lite också. Mormor fattade inte hur man kunde ta foundation med en borste så jag försökte förklara. Och hon bara: Men det är ju klibbigt! Hahah, lite kuligt. När vi va där kom Frida ;* Vi gick runt lite på stan och sen bort till stranden och fotade litegranna ;) Då kom vi på den brillianta idén att GÅ hem till mig eftersom vi redan var på Fria bad. Vi gick in om orienteringsstugan i Pålsjö skog där mini-elit hade kulläger och sa hej och sen fortsatte vi hemmåt. När vi väl kom hem hann vi nästan bara innanför dörren innan Hasse kom och hämtade Frida :/ I samma veva kom Wolfgang med familj så jag har varit sysselsatt med svenska vs engelska vs tyska en stor del av kvällen. puss på er! <3

Bilderna är oredigerade.



Frida <3<3



Moi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0