nikolaus & tim :*

Var hos Nikolaus och Tim innan idag, det är ju helt sjuukt vad de är söta! Först cyklade vi till Hemmakväll (eller jag drog Tim eftersom han va trött & sölig och Wolfgang hjälpte Nikolaus som cyklar på stor cykel) När vi kom hem lekte vi ute typ länge, byggde en riddarborg i sanden och annat gulligt. Man känner sig själv som en liten unge när man leker med dom faktiskt (a) Haha, sen var vi inne och lekte lite å sånt, stannade till nio idag ;o 150 kronor ner i klassresakassan ;) När jag kom hem och skulle kolla på mitt älskade Greys så var det hockey istället, så jag blev jättesur och satte mig här istället ;)

Imorgon ska jag bowla med morfar och favoritkusinerna och sen ta spruta ;(
puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0