plugga en lördag = (n)

Nu har jag faktiskt fått lite färg på kroppen, mer än innan iaf :) Eftersom jag hade shorts på mig finns där en ganska tydlig linje på benen som jag bör sola bort till tisdag då vi har simning på idrotten.

Egentligen borde jag plugga, franskatest på måndag, jag är inte klar med mattebetinget, HK-test på tisdag och islam prov på onsdag. Istället för att göra något åt det skjuter jag upp det hela tiden, typiskt mig... Jag tömde precis diskmaskinen utan att nån hade sagt nånting bara för att jag verkligen inte orkar plugga såhär världens finaste lördag! Men men, vill jag bättra mina betyg måste jag göra något åt saken.. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0