rubrik.. ?

Jag vet att jag är dålig på att skriva... Här får ni en liten lägesrapport iallafall ;)

Dagen; Skola, var inte med på simningen eftersom jag fortfarande är förkyld och har ont i öronen, sen lite andra lektioner och efter skolan åkte jag och Frida upp till Fredriksdalsskolan för att träna Turkos :) Deras sista träning inför Trekampen och det ser faktiskt bra ut ;) Ska bli riktigt roligt att få vara med på deras första tävling :)

Jag är glad-glad-glad för jag ska till gymnastik/hoppreps SM i Uppsala i slutet på maj :) Titta på Vera och massa gymnastik, skoj! Mitt sällskap är dock mamma och Petra, kunde varit bättre men aja, bättre något än inget ;)

Kom och kolla på GF Frams våruppvisning på fredag klockan 14.00 i GA hallen vet ja! Vi ska springa omkring i dräkt utan trikåer och badmössa, det är alltid en upplevelse att se! Sen ska både min kill- och tjejgrupp vara med också :)  Sen lördag och söndag tävlar dom och jag med för den delen, är med på alla varv utom ett i mixen ;)

Snart ska jag ta och kolla lite på Greeys ;D puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0