shiiet, en dag bara ;o

en dag till, sen är det påsklov! det enda roliga med det är att lydia kommer hit typ. det är väldigt roligt till och med. men det känns som att vi precis har kommit tillbaka till skolan efter praon och jag har inte alls lust att ha lov nu! dessutom ska fiona åka bort så jag träffar inte henne på riiktigt länge :/ men jag ska nog sova över med fannyfay nån dag & det gillar vi!

idag då, inte hänt så mycket. fick tillbaka matteprovet, vi gillar resultatet (a) haha, efter skolan cyklade jag och frida hem till henne och bakade klassmuffins, gott! och pluggade lite. nu ligger jag lite efter på plugg-fronten, engelskaprov imorron ;s så jag får nog ta & göra det lite nu, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0