sorry..

längesen jag skrev igen, skärpning linnea!

fredag: cyklade till morfar, åt & sånt, mums. sen sov hos sandra, myysigt ;* kollade på världens tråkigaste film, happy go lucky, hon cyklade en kvart och sen gick hon in i en tråkig bokaffär och när hon kom ut igen var cyklen stulen... låter skoj va? hahaha. somnade inte alltför sent efter att vi hade legat å snackat om våra gymnaster ett tag ;)

lördag: vaknade bredvid sandra, så skulle dom leta påskägg i trädgården, sööta seb när han åt godis :D åkte och tränade friståede, gick rätt bra och vi börjar bli riktigt bra även om vi bara var 5 ;) sen åkte jag hem, duschade och fixade mig och sen hem till vera med familj och äta och sånt. passade molly på lite flickisar och sånt, sen drog jag ner till gröningen och träffade fay, fiona, oliwia & amanda. satt där och väntade på alla andra folk typ flera timmar och sen höll jag på att frysa ihjäl, till sist åkte vi hem till fay och sov där (jag, fay, fiona & oliwia) kollade på how to lose a guy in 10 days och gick och la oss rätt tidigt, jag sov på golvet.

idag: åkte hem vid 11 och nu sitter jag här, ska sova hos frida senare.
puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0