tisdagen den 14/4-09

Back to school, men rätt chill dag endå.
Vaknade 10 över 7 av att pappa kom in i mitt rum och sa att målarna skulle komma när som helst och då hade jag inte ätit frukost eller nåt!
Började med idrott klockan 9, det var bara två stycken som skulle dansa upp sina danser och min grupp behövde inte ens byta om, haha, sköönt! Engelska och svenska, sen lunch. Sen hade vi HK! Lite näringslära och sen göra omelett, inte världens godaste men det går väl att äta. Haha, måste berätta att Fiona tappade halva sin i vasken ;D smidigt? nej! Efter skolan åkte jag med Fiona hem och hon skjutsade mig på moppen, läskigt men hon var faktist bättre än jag trodde (a) Vi bakade chokladkaka, lyssnade på musik och kollade meegagamla bilder på hennes dator, såå söta! <3 När jag skulle hem så skjutsade Fiona mig till stationen igen och när jag väl kom till Knutan var tåget 12 minuter försenat. Men efter allting är jag hemma och har till och med ätit fast vi inte har någon ström i köket :O
Alla var nog väldigt intresserade av detta.. Hmm, not... men aja, puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0