VÅREN ÄR HÄR :D

Hejsan!

Riktigt myysig dag idag, först cykla ner till skolan, det är faktiskt rätt skönt. Svenska, fortsatte på islam, sen franska. Inte mitt favoritämne kanske, men jag och Frida frågade när vi skulle få tillbaka arbetet, vilket vi får efter lovet :/ men hon sa att vi inte har något att oroa oss för så hoppas det går bra :) Sen dubbellektion i NO, nästan självmord! Nej, men vi labbade så det var helt okej. Koka coca cola och räkna ut hur mycket socker det är i den. 8,7% fick vi det till för de som undrar ;) egentligen är det lite mer men. Egentligen var vår sista lektion klassråd men istället gick tjejerna iväg med Helena och Annika till Café Annorledes och fikade. Muums, jag tog kladdkaka och grädde, sen satt vi där och pratade en timme knappt. Hahah, jag skrattade lite när Helena berättade om Axel ;) sen var det bara att gå tillbaka och tömma papperskorgarna :/ men aja, det gick fort och efter det cyklade jag hem. Riktigt skönt väder! Våren är här! :D När jag kom hem la jag mig i solen och pluggade, sköönt! Nu sitter jag här och ikväll är det mitt älskade Greys. puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0