1 augusti

sommarlovet börjar ta slut snart. fast det ska bli ganska skönt det med, att komma tillbaka till skolan och kompisarna, aktivera sig lite på dagarna och sätta igång hjärnan igen. som tur är har vi mjukstart som vanligt, två introveckor där vi inte gör speciellt mycket ;)

idag så har jag varit i Malmö och träffat Shiralee och Vendela, mkt trevligt! vi satt på espresso house ungefär 4,5 timmar och sen gick vi och satte oss på mcdonals istället och satt där ett tag. mycket prat blev det, inte för att jag var lika aktiv som jag brukar med det där men endå, kul att bara sitta och lyssna med och det var ju inte igår vi träffades om vi säger så. tack för en väldigt mysig dag iaf v&s. <3<3

jag fattar inte hur jag kan va såhär trött redan. men det blir tidigt ikväll, träning 10 imorgon ju. och jag är faktiskt ganska träningspepp så vi kan hoppas att det går bra :) puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0