1,5 år tillbaka i tiden, jatack.




Framtidspiloterna precis hela dagen i skolan, jag börjar redan tröttna på det och detta är nu en ganska stor grej som vi ska hålla på och jobba med ganska mycket denna terminen. Tack och lov kom jag i samma grupp som Oliwia iaf! Resten av gruppen är ju.. ja, kan diskuteras. Nu har vi bara maten två dagar till, sen aldrig mer. Hoppas jag. Skönt som fan.

Efter skolan fick jag gå runt på stan och tråka innan det var dags att åka upp till GH och killarnas träning, fick underhållning på vägen iaf ;) duktiga var dom idag, jaapp! Kul att se när det går framåt och snabbt går det också med tanke på att de precis har haft väldigt långt uppehåll.

Jag åt precis pasta och köttbullar för tredje gången på två dagar och snart ska jag hoppa in i duschen, ska bara samla lite kraft till det först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0