5 augusti

dagarna bara springer iväg och om 12 sådana så börjar skolan. gör mig inte speciellt mycket. träffa allt folk igen, där är hur många som helst som jag inte har sett skymten av på hela långa lovet.

igår åkte jag och Fay upp till väla en stund, ett par svarta shorts och ett lipsyl rikare blev jag. fick träffat min Lydia snabbt med. sen åkte vi hem till henne och hade sjukt roligt, klädde ut oss i massa gamla roliga kläder och fotade. när vi kollade bilderna senare på kvällen kunde vi inte sluta skratta, haha. vi bakade även världens godaste rabarberpaj och åt upp mer än halva bara vi två, samtidigt som vi kollade på djävulen bär prada, riktigt längesen jag såg den. efter det satt vi vid datorn och kollade lite på tv innan vi gick och la oss.

vi vaknade halv tolv av att det var helt sjukt varmt, det klagar vi inte på ;) så vi åkte in till gröningen och solade en massa och badade ett snabbdopp med. inte varmt i vattnet om vi säger så... stack hem vid halv fem och sen dansträning sju, gick mycket bättre än förra gången och va roligare med :)


nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag faktiskt sova, känner mig inte riktigt bra faktiskt, en väldig huvudvärk och ont i örat, får hoppas att det går över till imorgon. då ska jag antingen träffa Molly och Lydia eller sticka till gröningen med Fay och Oliwia :)




ruskigt seriösa och sånt där. älskar dig fay. <3

Kommentarer
Postat av: fay

åh, linnea :(

pinsamma bilder ju! haahah

men älskar dig bajsigt mycket! <3

2009-08-06 @ 23:20:17
Postat av: fayyssi again

snyggaste & seriösaste skomakare & städerska for life! <3

4S<3

2009-08-06 @ 23:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0