6 augusti


bild från påskas, Molly och Lydia <3

när jag vaknade mådde jag finfint, riktigt trevligt. Mi ringde och frågade om jag och mamma ville med till stranden, och det ville vi. men först åkte jag hem till dom, dvs Molly, & där var Lydia och Agnes. vi hoppade lite på studsmattan, snaaart kan Molly flickis själv :) sen fick vi äran att duka, haha det kan va svårt ibland ;) vi åt, spagetti med curryköttfärssås och sen cyklade vi ner till stranden och eftersom jag inte har någon cykel för tillfället så fick jag låna Veras, men Lydia hade ju inte heller nån cykel så skulle jag skjutsa henne men det går inte på Veras för den är sönder :p så jag fick skjutsa Lydia på Mollys och Molly tog Veras :p omständigt, japp!

till slut kom vi iallafall ner till stranden, jag, Molly, Lydia, Agnes, Joel, Adrian, Mi och mamma. haha. det var väldigt varmt så vi hoppade ner i vattnet nästan direkt, och Vera och Amalia gjorde oss sällskap, eller ja det va rätt svårt för dom att missa oss om vi nu säger så :p bad, sol, glass, sol, bad och sol. riktigt nice :)

vid 5 var vi tvugna att åka hem, jag skulle träna och så men sen va vi lite trötta på solen med. jag har fått tillbaka lite av färgen på ryggen, wiiih :) sen vart det träning, fys är jobbigt. efteråt känner man sig död & duktig. pappa orkade inte laga mat så vi svängde in om mcdonalds, mums!

imorgon åker vi till släktingar och kommer hem söndag kväll så ingen uppdatering innan dess men sen har jag förhoppningsvis massor att berätta och kameran följer med ;) puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0