äkta eller falsk?




Skolan är chill i början, introveckor är rätt nice endå. Men vi hade mattediagnos idag och lilla Linnea kommer inte ihåg hur man räknar ut medelvärde! Jag menar helloo, jag går i 9an nu faktiskt och hade MVG i matte i våras, har allt försvinnut ellooor? Aja. Får skylla på att jag inte har tänkt ett enda dugg på matte på hela lovet.

Vi fick sluta tidigare idag igen men såklart missar jag preciis bussen. Gick till H&M och köpte sminkborttagning och tog nästa buss hem, bara in snabbt och fixa mig på 20 min och sen på bussen tillbaka igen och åka ut till Aprikos träning i Bårslöv. Rätt roligt faktiskt, men jag varken kan eller får ha det såhär varje onsdag. Jag fick skjuts hem av Lill och gick direkt til Vera och krängde våffloor ;) lite skrattattacker och så sen gick jag hem för att packa för ungefär en timme sen och jag har tagit fram min necessär sen har jag inte kommit längre. Suck. Får nog ta tag i det för imorgon ska vi ju på läger med 9orna på hela ps2, yeey :D jag delar tält med Fay, Fiona och Oliwia, vi kommer ha sjukt roligt känner jag på mig! :D

rip pysen :'( lider med dig julle.

Kommentarer
Postat av: julia

<3<3

2009-08-20 @ 13:11:29
URL: http://breathee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0