akta så du inte säger eller gör något som är fel.



Själva skoldagen var riktigt seg och vi gick fram och tillbaka hela tiden kändes det som, ps2-ps1, ps1-GA, GA-ps2 och ps2-ps1. Idrott, svenska, SO, musik och bild. vi har gått i skolan inte många dagar och jag har redan tappat skolmotivationen helt, även fast jag började längta tillbaka redan i mitten på sommarlovet, ett väldigt stort misstag. Imorgon börjar jag tio men jag ska endå gå och lägga mig halv elva har jag bestämt, jag behöver verkligen sova. Sen kan jag vakna om några månader och komma in mitt i kaoset, men då är alla så inne i det att det inte ens är jobbigt längre.

Kommentarer
Postat av: Frida

med lite amsrt huvudräkning så kom jag fram till att det är nog jag som fotat den översta bilden :p funderade länge på det...

2009-08-25 @ 22:14:03
Postat av: Frida

och vad bra att jag kan stava till smart också...

2009-08-25 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0