catch me if you can.



Redan innan jag hann komma till skolan hade lockarna hunnit lägga sig. Eller inte helt, det är till och med fortfarande lite lockigt nu, men det gjorde ingenting eftersom det va lite för mkt på sidan imorse. Har även kommit fram till att jag har fått SJUKT långt hår! Dock behöver jag klippa mig snart, kommer ens knappt ihåg när jag gjorde det sist, men läääängesen var det iallafall.

Dagen då. Jag har varit sjukt trött och har haft ont i huvet hela dagen men det har endå gått ganska fort, inga hemska utdragna lektioner eller så. På svenskan skulle vi låna böcker, Fay och Linnea lånade Sune :D haha. Och Fiona har varit allmänt flummig hela dagen.

Helena: Fiona, varje gång jag ser dig så är du på fel ställe!

Killarna tränade idag och det gick väl bra :) dom har nästan slutat klaga på att vi kör styrka varje träning och det är ett ganska stort plus, sen finns där ju alltid något undantag. Men det börjar bli bättre och bättre det mesta tycker jag och det är ju väldigt trevligt!

Förresten! Det har gått två veckor sen skolan började och jag har redan lyckats tappa bort både min studieplan och mitt kollegieblock. Bra jobbat Linnea. Får väl leta nu ikväll och hoppas på att jag hittar det, sen måste jag packa upp en massa väskor och så med. Målet är att jag ska gå och lägga mig tio och hoppas på att jag inte är lika trött och att huvudvärken är borta tills imorgon. Men vi får se hur det går. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0