fail fail fail.




Helt plötsligt blev det så att jag fick fixa mig på 10 minuter och sen springa två busshållplatser bort för att träffa Fiona i stan. Men det gick det med faktiskt. Jag köpte ingenting, känns som att det alltid är så nu för tiden? Men jag vill ha en tröja på H&M, typ benvit stickad med stora hål fast inte stickig. Så provade jag den och kunde inte bestämma mig men sen ville jag ha den och då fanns den såklart inte kvar. Fast den kommer nog in nästa vecka igen och då SKA jag ha den. Pappa bjöd oss på Thai Corner, tackiis. Sen åkte jag ut till GH, aprikos var duktiga&söta i början men på slutet var dom lite spralliga eller vad man ska säga. Egen träning, stationer vilket vi kommer ha nu typ forever och sen styrka. Efteråt frågade Per vem det var som hade dödat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0