fy vad jag inte tycker om dig. haha.



Idag har jag varit med Josse, idag har jag tränat. Och imorse pratade jag med Frida i telefon ungefär en timme. Precis som planerat. (Okej, kanske inte det sistnämnda var jätteplanerat) Mycket trevlig dag måste jag säga, ett tag sen man var med Josse, hon har inte varit här sen Grencuperna Skåne, dvs den 21 mars. Det var inte igår direkt. Vi snackade, lagade mat, kollade på massa gympafilmer på Youtube och åt kladdkaka. Sen åkte hon och jag stack till fysträning, det har regnat ungefär hela dagen men vi klarade oss undan det :) nu ser det däremot mörkt ut igen. Träningen gick väldigt bra, jag dog inte på intervallerna och fick den bästa tiden av tjejerna på 4 varv i slingan, varje är ungefär 900 m och jag sprang 4 på 14.06 :) riktigt gött, då är man nöjd med sig själv :D nu sitter jag här, nyduschad och gör ingenting, ska lägga mig rätt tidigt tror jag för imorgon blir det Bakken med favoritkusinerna! :D puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0