hmm, då var det det dära med uppdatering ja...




igår var det upp och åka till träningen. det gick bra och jag fick reda på att jag ska börja i elit, jaaa :D riktigt glad blev jag, annars hade jag ju inte riktigt vetat hur allting hade blivit. men det känns jättebra och även om jag inte direkt har speciellt mycket kompisar där (jag är mest själv på träningarna och pratar väl lite med lite olika folk, men det stör mig inte jättemycket) så känns det som att jag kommer utvecklas mycket mer där och dessutom bli starkare plus att jag får träna nästan dubbelt så mycket, vilket bara är kul. jahapp, men efter träningen var jag helt slut men det var bara att åka hem och äta och duscha snabbt innan vi skulle iväg till Susanne som har fyllt år (samma dag som Vera, haha) vi åt & åt efterrätt, flippade och skrattade. vi bestämde oss för att Vera och Agnes skulle sova här så vi cyklade hem i regnet, fast vi stack till Hemmakväll och hyrde 5 filmer. 4 till oss, en till Adrian. så kvällen bestod av att titta på film, 3 stycken blev det och sen var vi så trötta att vi inte orkade titta på en till. 27 dresses, Marie Antoinette och guess who. alla fullt godkända, dock så hade jag redan sett de första två. haha.

imorse gick vi upp vid 11, käkade frukost och satte oss och tittade på den sista filmen, december boys. väldigt godkänd den med, lite speciell men bra :) och efter den så kollade vi på favvis stick it! längesen jag såg den, but i still looove it ;) efter det var det dags för mig att fixa till mig för träning (känns som att det är det enda jag gör nu för tiden!?), men idag blev det sista träningen med tävling, lite sorgligt. kommer sakna vissa väldigt mycket. och Hanna ville inte att jag skulle byta, haha. sötnos hon är :) och träningen gick bra, känns som att det är så alltid nu för tiden med, riktigt skönt :) nu sitter jag här, trött i både kropp och huvud. men glad. jag funderar på att sova snart.

imorgon ska jag va med Fay och sen sova hos henne! för det första va det längesen jag träffade henne (typ 1,5 vecka sen), för det andra var det längesen jag var med henne (midsommardagen, fy skam) och för det tredje var det evigheter vi sov över (då i påskas när vi hade varit på gröningen och jag, Fiona och Oliwia sov hos henne). men imorgon så! :) saknar min lilla Faysi :/ <3<3

108 dagar till jag fyller år. hehe (a) puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0