jag fyller år om 99 dagar. eller 100?




Jag är trött men jag är vaken fast klockan bara är kvart över tio. Fick nyss ett erbjudande om att komma bort till Petra med familj och fika vid elva eftersom våra andra kusiner kommer dit då, men jag har redan andra planer, hehe. ;) de planerna går ut på att åka till stan med Sandra, väldigt längesen jag träffade den människan. Innan var vi typ 24/7 och nu har jag inte träffat henne på flera veckor!? Men aja, jag ska inte ha nåt speciellt men vi får se om det blir något med hem iallafall, inte väldigt omöjligt ju. Ikväll är det träning, dans egentligen men nu ska inte Jessica komma mer så vi får se vad vi gör, hoppas det inte blir fristående eftersom jag inte kan det, gick ju sådär när jag skulle lära mig själv igår... puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0